cotton eye Joe!

yee, en gammal lååt Rednex - Cotton eye Joe, haha en riktig skööning!
nu har ja snyte mig och ojj vad skönt det kändes, lätta lite på trycket!
nu är jag på flumm humör.... jag tror jag är för trött.
höll på att somna på sista lektionen förut.
jag skippade att åka halv 4 bussen hem nu, för backe sa att vi skulle hänga med när hennes syrraa tar hål i näsan (igen) och sen skulle hon skjutsa hem mig. men så skrev hon att hon inte kunde hämta oss, så vi får ta bussen halv 5, och det blir riktigt stressigt för att jag och mamma ska åka till polisen 16.40 hemifrån, och det tar typ tio minuter för bussen och så ska jag hinna gå ner från vägen (fast att det inte är fint väder längre!) hem och det tar också 10 minuter!. nej jag får be mamma hämta upp mig uppe vid vägen, det är ändå samma håll som hallsberg, så det går nog! YE

Nu ska vi ner och panta lite och sen röka och sen köpa något att äta, mumma!
och på tal om mat så åt jag i skolan idag! =o det var faktiskt fiskpanetter, potaits och kall sås, det är min favorit, men det var mycket godare sås i kumlaby när jag gick högstadiet!
jag ska sluta snacka skit nu, men det är rätt kul för jag veet att alla verkligen njuter av att läsa mitt bullshit! huhu

vi hörs sen!




blink blink ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0