Äntligen hemma!

Hejsan hoppsan! eller dog kväll.
Idag fick jag åka buss själv till mariberg för nea och backe hade sovit i örebro och åkte därifrån. Det var lite farligt att åka själv eftersom att jag inte hade någon att prata med.. så lyssnade på musik och somnade två gånger, så hörde jag att det plingade till så visade det sig att det var där jag skulle gå av, tur att jag vaknade!
Idag kom det lite mer varor, massa linnen, och en snygg skjorta också! Om jag hade pengar nu så skulle jag köpa minst hälften av sakerna i butiken, jag svär.
Idag har vi också gjort samma sak som igår, "städat" bland kläderna, morgonstädat och sånt. Bara varit där och det var fler kunder som handlade idag också!  När jag gick igenom en bunt vita linnen och skulle kolla om dom var i storleksordning så såg jag att alla var utan larm, förutom ett linne. Så larmade om allihoppa!
Ja, det är det jag har gjort idag, som vanligt alltså =P

Fick sluta tidigare idag också, vid halv 5 åkte jag för skulle ju på handledar kurs med mamma som började kl.17.00.
Satt där i 3 timmar och det gick mycket fortare än jag trodde det skulle göra, fick lite godis, saft och frukt.
jag och mamma tog varsin mandarin, men ush så äckliga dom var, lika fort som jag stoppade in en klyfta i mun, lika fort spottade jag ut den, jätte sur, satt och grina illa i säkert 2 min! haha.

Nu ska jag iaf ut med hunden lite fort, det var 5 h sen nu.
Bild på dagens outfit kommer snart! hang on
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0