090116

hej.
kan bara säga att OJ vad gott jag har sovit inatt!! Men så förstördes det imorse när klockan ringde kl,8... jag gick inte upp då, tror jag snoozade ungefär 4 gånger. Men sen ringer mamma till mikaela hemtelefon och frågaar om jag var vaken, då flyger jag upp ur sängen, då var klockan 9, och sa att ja jag är vaken!
det blev att snabbt äta frukost, och sen göra sig iordning fort som tusan.
Jag har inte sminkat mig eller brytt mig så mycket på jättelänge nu, man är ju fin som man är eller hur! ;D
men idag så har jag lagt på lite smink iaf!

Tog bussen vid 10, mötte backe och emma sen gick vi till musiken, kom en kvart försent för att vi börjar kvart i 10, men det går ingen tidigare buss.
Vi fick iaf 3 ackord att gå efter. Sen lärde vi in oss dom i gruppen på 4 pers. Så när vi hade fixat det så skulle vi börja skriva en låttext, haha den vart riktigt kul. När hela låten är klar lägger jag kanske upp den här så får ni se, eller kanske spelar in låten. Kommer nog bli en succé i hela sverige, haha nejdå.
Vi ska bara spela upp för dom andra grupperna.

Vi har precis ätit, det var fiskpannet och potatis och kallsås, en av mina favovriter! Fast vi åt det igår också men det gör ju ingenting,  är ju så gott!

Vi hörs senare
♦♦♦


Kommentarer
Zanna

Åh, det är min bästa skolmat också, haha. Går du musik eller något? :)

2009-01-16 @ 12:39:10
URL: http://zaaanna.blogg.se/
Zanna

Okej :) för det du skrev att ni fick göra fick jag göra när jag gick musik förstår du :)

2009-01-16 @ 13:29:07
URL: http://zaaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0