090115

godmorgon.
har precis satte mig i grupprummet i skolan, nu väntar jag på backe att hon ska komma för hon har inga nycklar till grupprummet. Sen är det administration, tråkigt!

Konstig natt det har varit, drömde att jag tog ut min näspieercing och la den på ett stort bord som var gjort utav is, sen gled den iväg för de va så halt, och så slängde jag mig på mage och gled efter den... som pingviner gör haha..
men jag hittade den inte.
Sen imorse när jag vaknar så hade den glidit ner och låg under sängen hahah! konstiga drömmar man har ibland.
Och jag har glömt att stoppa i den igen också, kommer blir svårt att göra senare för det blir en liten hinna för hålet så himla fort, men det har hänt förut så bara att trycka! aotch.
Nu kom backe, så nu ska vi gå till "loftet"
hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0