hoppas hoppas hoppas

Nu får det räcka för idag tycker jag. Har varit så himla trött hela dagen så nu är det dags att kolla på en film och sova!
Ska bli hur skönt som helst. Hoppas bara det inte blev som sist, gick och la mig vid den här tiden, vaknade runt 12 och kunde inte sova på hela natten. det var tufft!

För ett tag sen kollade vi på Top Model, McKey vann, en värdig vinnare och hennes bilder blir ju grymt bra! Synd bara att Ana-leigh (stavning?) åkte ut för hon var ju så söt och charmig i sig.
Ja men iaf, så efter det så började vi prata om hus igen och gissa vad?! Det finns en ledig lägenhet, en fyra till och med, den ligger nära min skola, nära till ica, nära till torget och det bästa, nära edvard, här vart han bor i kumla alltså.
Och något som är ännu bättre är att vi står först i kö av 4 stycken bara för att mamma hade flest poäng, inte konstigt när hon har stått i kö sen hon och min låtsas pappa separerade. Vilket var 4 år sen nu.
Och juste, dom som skulle komma och kolla på vårat hus idag igen kunde inte för att dom inte fick något lån eller hur det var, så dom skulle fixa med banker och så, hoppas bara att dom köper huset! Då är det bara att börja packa saker och OJ vad kul! Har verkligen velat flytta jättelänge!
Så snälla nu, håll tummarna för oss så hoppas vi att det går nu! jag vill jag vill! =D

God natt allesammans!
♦♦♦


bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0