fika hos farmor

Idag vaknade jag kvart över 11, gick upp och började göra iordning frukost, snart efter kommer alexandra också upp och gör frukost, efter det packade vi ihop saker i en kasse och gick och duschade i den fina vagnen!
Pappa kom inanför dörren precis när vi skulle gå och duscha, han hade varit och fikat med tony i centrum, som vanligt är han uppe vid 5 eller 6 på morgonen och har hunnit ätit frukost, fikat och ätit lunch innan vi har vaknat, en gammal vana han har tydligen..
Pappa hade köpt med ett fika bröd hem också, så sen när vi var klara traskade vi iväg till farmor med fikabrödet och fikade, satt där ett tag och bara pratade också =)
Farmor erbjöd sig att skjutsa hem oss när vi skulle hem men pappa sa att de behövdes inte, fastän jag och alexandra sa; jo men klart du kan skjutsa oss, det är ju kallt ute... Men i slutändan fick vi gå i snön iaf, tack vare pappa... haha!

Ikväll ska vi till fredrik igen vad jag har förstått, igårkväll kom vi hem från han runt halv 12, spelade guitar hero nästan hela kvällen, och jag var såklart bäst, som jag sa!

På vägen hem från farmor handlade vi lite också, så vi kan äta tacos ikväll, sista kvällen vi är här ju.
Nu ska jag gå och hjälpa pappa med maten
hejsvejs!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0