180209

tjo =)
Det kom inga arbetare imorse klockan 7, skönt att sova.
Jag hade dessutom svårt att somna igår natt också, vi kollade på två skräckfilmer, "De bortglömda" och "Boogeyman 2", boogeyman 2 var läskigast tycker jag, hatar verkligen såna filmer!
så låg och tänkte på honom när jag skulle somna.. vet att jag är töntig, haha!

Idag gick vi iaf upp vid halv 1 kanske, då hade pappa redan ätit frukost och lunch och vart i centrum med nån kompis...
Vi åt iaf frukost när vi vaknade, sen vid 3 ungefär gick vi ner till centrum och fikade, efter det tog jag och alexandra pendeltåget till handenterminalen, sen buss till mormor och morfar och hälsade på dem lite =)
Morfar satt med vid bordet ett tag och pratade, sen gick han och satte sig i TV-rummet och läste tidning, så då spelade jag, alexandra och mormor kort ist.

Vid halv 5 ungefär gick vi och hälsade på fredrik också, satt där en stund, snacka o glodde på tv...
Men tur va att han skjutsade oss till pappa igen så vi slapp pendla och åka buss, jobbigt om man inte gör det så ofta och inte vet vilken buss/tåg man ska åka med.
När vi kom tillbaka till pappa så åt vi, spaghetti och köttäfrssås, gott. Men nu är jag enormt kissnödig så måste nog springa iväg på toa innan det blir kris!
Vi kanske hörs senare om jag orkar sitta här!
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0