tv, sova, äta, diska, ut med hunden!

Idag när jag kom hem från skolan så slog jag mig ner i soffan och käkade upp mina två
TWIX jag köpte på hemvägen, var så himla sugen på choklad att det blev två, hihi.
Sen kollade jag på tv ett tag, bla One tree hill och Las Vegas.
Så kände jag hur ögonen bara blundade av sig självt, och när mamma sa nånting så vaknade jag
utan att jag kände att jag hade somnat... läskigt, men jag är hur trött som helst!

Sen sa jag till mamma att hon skulle väcka mig om en kvart så jag kunde få sova lite bra, sån här micro vila.
Då brukar man ju bli piggare, men inte den här gången.

Maten blev klar så vi åt och sen diskade jag. Sen satte jag mig här istället för i soffan, måste ju hålla mig
vaken på något sätt!

Ska snart ut med Flisan också, i det kalla vädret. brr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0