sova..

Oj vad varmt det blev..
Har precis varit nere i tvättstugan och hämtat den sista tvätten. Var nere när jag kom hem från skolan också.
Mamma är ute med Flisan och när hon kommer tillbaka så ska vi åka och handla lite också.
Ska handla pepparkaks deg för jag är så snäll och ska baka pepparkakor med Emanuel,
men jag tycker degen är så himla god så varför inte haha ;)

Så kanske blir att bara pepparkakor senare om inte någon annan dag, vet inte om jag orkar idag.
Har fortfarande inte sovit.
Men ey, jag kan ju lägga mig en stund nu tills mamma kommer hem så får hon väcka mig.
Spelar ingen roll om det bara är en kvart, man blir ändå lite piggare i kroppen, ja det ska jag göra!

Kommentarer
CLIP

det är bara bra med mig, hur är det med dig?=)

2009-12-15 @ 16:26:44
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0