natti

Nu har vi kollat på tv hela kvällen, och när mamma gick och la sig kollade jag och Alexandra på filmen
Vingar av glas, den är faktiskt bra, och lite rolig.
Sen när den var slut så spelade vi såklart Marikart.

Jag kan inte vara sur längre när mamma gav mig snus haha, damn.
Ibland är det faktiskt kul (eller kul o kul) att vara surig och säga att det beror på att jag inte har snus.
Fast det är något annat egentligen, men att inte ha snus gör inte saken bättre, så det var ju egentligen därför som jag inte varit på bra humör. Nu ska jag göra mig iordning för att sova, god natt :)


Kommentarer
[lisa bjernhagen]

sv. jaha okej :D ja men man vet ju aldrig, försvinner det inte bådar det ju inte gott iaf! men tack ;D haha

2009-12-22 @ 01:18:46
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Malin

Hej! Är allt bra med dig idag? Kram

2009-12-22 @ 17:11:14
URL: http://abrandnewstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0