hatar att bli skrämd!

Kom nyss in från en creapy promenad med Flisan.
Jag tog en sväng runt en tennisplan och en stor parkering där det finns en stor gräsmatta också, perfekt att kasta boll till Flisan. Det har alltid stått två skruttiga bilar där nere när jag har gått där, och dom har bara stått liksom.
Men så nu när jag står på vägen och kasta boll så är det någon som startar den ena bilen, jag blev livrädd och bara glodde. (den) personen backar ut bilen och vänder den mot mig och slår på hel lysen, och bara står så,
typ som att det var meningen att skrämma mig. Jag ropade in Flisan fort som tusan och nästan sprang
över gräsmattan och in i en liten liten skog som finns där, DÅ åkte bilen sakta iväg, usch vad läskigt,
tänker aldrig mer gå där nere... Vilken människa att skrämmas sådär!!


BILDEN-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0