fjärde advent

Tänk vad fort det har gått egentligen, från första advent till fjärde, och nu är det bara 4 dagar kvar till jul!
Ja har inte ens slått in några julklappar än.
Igår kväll så hämtade Edvard upp mig och vi åkte en sväng, hade ingen lust för det alls jag ville bara sova.
men nee det fick jag inte. Vi åkte hem till Edvard och kollade på film. Två filmen och när den sista var slut så vände jag mig om och somnade på en gång, så skönt. Men tro fan att jag är lika trött fortfarande.
Fyra dagar är lite jobbigt för kroppen, men kul va det haha. Får fortsätta imorgon kanske? :)

Sitter iaf i soffan nu och kollar på någon... skum film på trean. Verkar inte speciellt bra men finns inge bättre att kolla på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0