åkt pulka!!

Nu har jag, Alexandra, Emanuel och hans kompis Alex varit och åkt pulka.
Det var hur länge sen som helst som jag åkte pulka och OJ vad kul det var hahaha!
Dock åkte jag stjärt lapp, men pulka och snowraiser är inte riktigt min grej, så läskigt.
Men tro på fan att stjärt lapp är lika farligt, det gick jätte bra i början och super fort gick det för det var så halt.
Men sen dom sista gångerna så tog det tvär stopp och jag flög av, haha.
Först åkte jag in  i en stor isboll och fick ont i höften, det har gått över då. Men så när jag flög av så voltade jag typ bakåt och slog i armen och skinkan, så skinkan gör jätte ont fortfarande, aj aj aj.
HAHA!

Men det var riktigt kul iaf och måste självklart göras om, SNART. Jag och Alexandra tänkte dra med oss varsin stjärtlapp på nyår och så träffas vi i pulka backen, med massa andra, får se vilka som är på!

Här är lite bilder: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0