10.12.09

Godmorgon på er :)

Sorry för dålig update igår men var som sagt hos Edvard, kollade på tv ett tag och så. Sen åkte vi iväg till massa grillplatser och tog lite ved, oops!
Nejmen vi har tagit så mycket ved hemifrån dom för att grilla, så vi var tvunga att fixa tillbaka lite.
Så hela kvällen igår nästan så satt vi framför deras öppna spis och myste, varmt och skönt.

Jag fick en rolig överraskning igår också. Jag frågade om han ville sova hos mig och såklart ville han det, men hans pappa sa såklart nej, för att han hade haft lite frånvaro från skolan.. Men så skjutsade han hem mig och följde med mig upp till lägenheten iaf, och så sa han att han skulle sova hos mig, åh vad glad jag blev.
Ändå så hörde jag när hans pappa sa att han inte fick sova hos mig så blev lite fundersam där, men men.
Vi kollade på filmen på trean, I hennes skor, såg inte klart på hela för att både jag och Edvard höll på att somna i soffan vid halv 12, så vi gick och la oss istället :)

Jag gick upp vid 6 idag, tidigare än vanligt men ingen idé att somna om. Edvard väckte jag 7.20 för han vägrade vakna när jag gick upp. Så nu sitter jag i skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0