fucking jävla idioter!!!!

Blir så förbannad på sånt här alltså!!!! Det ska alltid hända mig också! Jag har ikväll varit och träffat Johan och Edvard en stund hemma hos johan. Sen skjutsade jag hem edvard och så när jag skulle åka hem så tog jag bilvägen(en liten omväg för jag tänkte att det är säkert massa folk på gångvägarna nu och dom vill jag slippa!) Men så helt plötsligt ser jag någon IDIOT springa ut mitt i vägen, hade en sjal så man inte såg ansiktet på sig. Jag svängde så jag hamna i motsatt fil och han sprang efter och så sprutade han någonting PÅ MIG så det vart ett stort vitt/grått moln. Och jag i panik fortsatte köra fel fil och så kommer en rondell också.. Där körde jag runt och fortsatte gasen i botten en bit bort från där det hände. Där var jag tvungen att stanna för det bara sprutade tårar och hjärtat satt i halsgropen och magen var upp och ner. Vart så jävla rädd och är fortfarande skakis i kroppen! Såna jävla idioter det finns här alltså, det kunde ju ha hänt en stor olycka. Att jag hade ramlat med moppen eller råka köra på honom eller vad som helst!! FAN VAD RÄDD JAG BLEV!!

Det var ju en annan gång när jag åkte hem 1 på natten och hade varit hos Edvard. Liksom det tar kanske 3 min med moppe att köra från han till mig, om inte ännu mindre. Och på den vägen kom en fartdåre och höll på att köra in i mig, så stannade han och lät mig köra före. Och sen efter ett tag så åker han ut på sidan om mig och skriker grejer och håller på (det var flera killar i bilen). Och jag dum som jag är svängde åt fel håll än hem fort som fan och trodde jag skulle komma ifrån dom då (lura dom lite), men nej dom hann också svänga. Och så åkte dom upp brevid mig igen och fortsatte skrika saker. Och jag satt och sa för mig själv: FORTARE FORTARE, KOM IGEN DÅ MOPPTEN FORTAAREEEE!!! Min moppe har ju en spärr vid 45 så den ska vara helt laglig, och guud vad jag önskar att den hade gått i 120 eller något just då. Men jag lyckades köra in på en gångväg och då slutade dom följa efter mig, tur att jag har en lite moppe! Jag fattar inte att sånt just ska hända mig när jag är ensam också! När jag skjutsar någon så händer det aldrig något, bara när jag åker hem själv på kvällen. Och det kan jag säga att det kommer jag aldrig göra mer!!!!! ALDRIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0