sug

Jag har sug efter nånting nu, har haft det ett tag. Det måste vara dom där mashmellowsen jag är sugen på + att jag är riktigt jävla rök sugen så jag blir bara irriterad när inget går som jag vill eller så. Jag har EN cigg kvar men den tänker jag spara till jag vill slå ihjäl någon kanske?
Men när jag är röksugen och inte röker så brukar jag stoppa i mig en massa grejer istället, godis, mat, chips. Goda saker.
Så nu ska jag gå och steka ägg, med lös gula. Tänk vad gott. Och om jag fortfarande känner sug efter det så tänker jag laga köttbullar och makaroner med ketchup till. =D
Och efter det kanske ta en glass. Och sen kanske rosta mackor och ha massa smält ost på! Och så dricka cola!
Kvällen låter rätt bra nu. Men jag kommer ju inte kunna sova sen för min mage kommer vara för uppsvullen efter allting haha. Men det struntar jag i just nu!
^^

Kommentarer
carrolina

Carro, lägg av

2009-08-23 @ 00:48:43
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0