reggae in ma heart!

Vem säger att jag måste ha fetaste dreadsen och röka maja för att jag älskar reggae?
Jag älskar musiken, det är liksom, JAG!
Jag sa en gång till en person att jag gillade reggae och då svarade han:" Vart då nånstans? Det måste ju synas på dig nånstans. Du har ju ingenting som liknar det ens en gång så du säger så bara säkert.."

Jag fattar inte det där, måste jag ha stilen också, kan jag inte bara älska musiken? Visst är det inget fel på stilen men jag har inget sånt i min garderob, jag har andra kläder jag gillar som kanske inte är reggae.
Det är ju samma sak med dom som gillar ex, death metal... Om dom inte går svart klädda, tycker dom inte om musiken då?
Alltså, haha, musik är musik, och stil är en sak som hör till kanske, och man väljer själv om man ska ha båda eller bara gilla musiken. Man kan ju självklart gilla stilen också och kanske hata musiken?
Det är många som säger att så och så ska det vara, men SO WHAT!?

JAG ÄLSKAR REGGAE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0