oh, my poor feet!!!

Nu är vi hemma från stan, Nea hängde med mig =)
Vi har käkat på McDonalds och nea har handlat lite grejer, bland annat en jätte snygg skinn jacka! Jag hittade ett par jätte snygga jeans på BikBok för bara 99kr men har tyvärr inga pengar alls att handla något för. och så hittade jag världens snyggaste skor på din sko, av deras nya som har kommit in, dom kostade 500kr. Om jag får 500kr när jag får studiebridraget SKA jag fanimej köpa dom, jag vart kär! Kändes rätt så fort jag såg dom aah!!! =D

Dom skorna jag hade på mig idag, har jag haft i typ sen 8an så man tycker ju att jag borde ha gått in dom som jag också trodde att jag hade gjort men neej verkligen inte, dom är värsta MÖRDAR SKORNA!
Jag har 4 blåsor på en fot och 3 stycket på den andra, UNDER foten till och med, det gör fett ont att gå, så när vi kom fram till kumla så gick jag barfota och hem också, bara det gjorde ont, aj aj aj. Det är inte skönt att få skav sår när man har klackskor!! Men... vill man vara fin får man lida pin eller? =P


Kommentarer
Miia

åh nej, stackars dig! hatar blåsor!

2009-08-24 @ 20:51:56
URL: http://minttus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0