nu åker jag hem

Jaha.. Nu har jag packat och gjort mig själv klar också. Om en timma går bussen och så, vad tråkigt det känns!
Ska först åka till arlanda med buss (suck), där vi möter upp Alexandra som kommer hem idag från Grekland, hon har varit där i 4 veckor! Ska bli kul att hon kommer hem nu =D
Mamma åker också dit, så vi åker hem till kumla därifrån då.

Igår kväll vart helt okej, var vid ett bad, jag, kevin, jackie, cribba, boyne och så träffade vi några där också som satt och eldade. Kevin följde mig hem igår och på vägen tog vi en french hot dog på statoil, ofta dom kostar 25 kr nu istället för 20???
Men jag somnade som en stock inatt iaf när jag kom hit och jag vill sova ännu längre.
Mormor skulle väcka mig tio egentligen men jag vaknade halv tio och så kom hon in runt 20 i... Hon var väl så rastlös så hade väl inget annat för sig än att väcka mig!

Det ska bli sjukt tråkigt att åka hem igen iaf, kommer sakna alla här mycket, men får ta och åka hit när det blir lov eller nåt kanske. SÅÅ SURT att skolan börjar om tio dagar IDAG, jag längtar inte ett dugg. Om bara sommarlovet kunde börja om istället, det har gått för fort tycker jag, alldeles för fort. Jag vill ha kvar värmen och sommarlovet, ingen jävla skola här inte. Men tyvärr så måste man ju... (suckar djuupt!)

Nej, men nu är det dags att bära fram väskor och göra det allra sista klart, se till så att jag inte har glömt något för det brukar jag alltid lyckas göra. Sist glömde jag ju min platttång, vad ledsen jag blev då haha.
Ha´re bra så hörs vi när jag kommer hem!
=)


bjuder på en bild från 9an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0