jag = fd gymnast!

Det trodde ni inte va. Att jag har varit gymnast på ganska hög nivå. Jag började på grymnastik redan på lekis då det var ganska oseriöst men sen redan i tvåan så lärde jag mig bakåt och framåt volter, och dom kunde lära mig lätt och fort eftersom att jag var så liten i kroppen så dom behövde bara slänga runt mig för att lära mig haha.
Jag hittade bild från en tävnlig för flera år sedan!.
Jag slutade på gymnastik för snart två år sen, vilket jag ångrar stort! Men jag vill inte börja nu för så mycket jag skulle ligga efter med allting då, ringrostig eller vad man kallar det.
Men gymnastik truppen jag gick i heter iaf KUMLATRUPPEN - KGF = Kumla Gymnastik Förening, dom är grymt duktiga. Vinner en massa tävlingar och tävlar i RM, riksmästerskapen och sånt.




Kommentarer
Lina

Vad snygg du var :) kram

2009-08-22 @ 17:09:27
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0