hemma nu

Nu har jag varit i Marieberg med Edvard... Vilken besvikelse, jeansen jag vill ha är slut, HELT slut! Och dom inne i stan är slut, fy vad ledsen jag blir!  Gick en runda runt hela marieberg och bara deppade lite med Edvard som tyckte synd om mig. haha.
När vi var inne på Din Sko så satt mamma, Alexandra och Emanuel där också till min förvåning. Så vi gick och fikade (inte med dom) och sen åkte vi hem (med dom), så vi åkte bil då och slapp åka buss, skönt det.
Nu är jag hemma, hemma hos mig, haha känns nästan lite skumt att vara här medans jag "bor" ensam i Mikaelas lägenhet. Har fortfarande ingen sladd så bilderna kommer när jag kommer tillbaka till lägenheten! Jag ska nämligen gå dit idag, och ska ta med Flisan på promenad samtidigt, så ska hon sova hos mig också. Vad bra, då slipper jag sova själv inatt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0