fucking trött på det här!!!

Nehej Edvard fick inte sina pengar idag heller så vi ska inte åka in till marieberg, och så är han sur och bad mig gå så.. FAN!!
Nu sitter jag hemma och är sur också, på allt och ingenting...
Men förhoppningsvis så kommer mamma snart hem och kan åka in med mig, hoppas fan att hon kan det asså annars blir jag förbannad istället! Är så jävla trött på att när man har bestämt någonting så skiter det sig bara HELA TIDEN! Har varit så för mig typ hela veckan, ingenting funkar just nu, varför är det så egentligen?
Jag har ätit en kiwi nu och så har jag rökt, vilket lugnar mig lite grann iaf, jag fåt typ tvångs tanke att bara slå ihjäl någon eller någonting, AAH!
Nu ska jag dunka musik här och hoppas på att jag blir på bättre humör!!!
Det här är fanimig inte kul alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0