förresten, en kul grej

Vet inte om jag har berättat det en, men idag när jag och Nea åkte in till stan så tog vi bussen istället för tåget som aldrig kom. Vi satt ett tag och lyssnade på musik och pratade och så halv la jag mig ner och blundade, så gjorde Nea också och så poff så låg båda och sov. Jag hörde musiken men ändå så sov jag liksom och drömde, det var skönt att bara somna sådär.
Men sen så efter ett tag så nästan tvärnitade bussen och båda vi höll på att åka ner på golvet, då vakna vi och kollade på varandra, lika borta båda två. Och så frågade jag: VART ÄR VI NÅNSTANS!?!?
Då hade vi missat att hoppa av bussen på stan som vi brukar och fick gå av nere vid resecentrum istället. Tur att vi hann vakna innan vi kom alldeles för långt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0