bättre lycka nästa gång..

Med att hitta praktik platser, det var INGEN som ville ha praktikanter av alla butiker vi frågade idag. Men vänta nu ljuger jag lite, på Carlings så ville dom ha men butiks chefen var inte där förrän på torsdag så vi ska åka in på torsdag igen. Annars förutom Carling så var det ingen, antingen hade dom fullbokat hela terminen eller så tar dom inte emot alls, vad tråkigt.
Jag var inna på Gina tricot också förresten och kollade på ett par Jeans jag vill ha, som kostar bara 49kr. Och dom fanns i strl 34 som är min storlek, så jag bad mamma sätta in 50kr på kortet och så gick jag och testade dom, och så var dom för små. Eller jag fick igen knappen PRECIS men dom var alldeles för tajta att gå i och ha på sig, inte kul att köpa såna jeans hur snygga dom än är, visst har jag gjort det om det inte finns större och jag är kär i dom men nu kände jag att jag kommer inte använda dom om dom är så små. Så imorgon ska jag in till marieberg om någon vill följa med och kolla om dom finns där! =D  HOPPAS HOPPAS!

Efter stan så väntade jag på bussen hem hit till MIkaelas lägenhet i ungefär 40 min, sen så kom edvard och gjorde mig sällskap en stund och sen gick vi  en sväng för jag var tvungen att ha en cigg, så jäkla sur som jag var, inte bra att röka om man blir sur för att man är så jäkla röksugen asså!
Så jag tog iaf en senare buss hem. Sitter här nu och magen bara kurrar och kurrar och skriker: JAG VILL HA MAAAT!.
jag ska gå och laga mat nu! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0