älskar glass ju!

Jaha, igår så var vi flera stycken i Norrby,  jag tror jag var där sist när vi flyttade härifrån! Det var flera år sen. Men det var mysigt iaf, några badade och några andra grillade =)
Innan Norrby så var vi på bio, det var också ett tag sen, typ sist jag var här men kul ändå!

Vid halv 3 idag typ så åkte jag och Kevin till McDonalds för att äta frukost, huur gott som helst när man är seg en sån här dag.
Nu har jag precis tagit ett långt och skönt bad och så väntar jag på att glassen mormor har gjort till mig ska tina upp lite så den går att äta, nu är den helt stenhård!
Mormor är så söt, hon ska vara borta hela dagen och hon har gjort en låda i frysen och på den lådan står det "CARRO" och så ligger det mat som jag ska göra iordning. Får se när jag blir hungrig, och glassen som hon har gjort till mig också. Jag ÄLSKAR verkligen den glassen, helt seriöst! Tyvär så vet jag inte hur man gör den, bara mormor som vet så kan inte förklara hur den är heller, bara super duper GOD!

Nu ska jag nog äta den och typ kolla på en bra film!
Ha en bra dag ni! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0