20.08.09

Imorse försov jag mig lite grann, kom till skolan till halv 9 så jag missade ingenting!
Vi håller på med en tävling vi har. ska typ göra brochyrer av korten vi tog här om dagen, allt är klart nu förutom att det inte går att skriva ut, för skrivarna är inte installerade i min dator längre, undra varför. jag får gå och leta på Helen eller något snart..
Annars sitter jag och spelar pinball på datorn. Det är jätte kul faktsikt, det finns de andra kortspelen också så som harpan och hjärter och så! Det fanns inte förra året för då hade dom spärrat alla spel.
Klockan 9 imorse så skulle jag ju egentligen till musiken för att öva inför imorgon, men så när vi väl kom dit så sa dom att om vi inte har varit med på samban tidigare så kan vi inte vara med för dom hade inte tid att lära ut något utan det var bara repetion, så vi fick gå tillbaka istället och fortsätta med "tävlingen"

Och nu nyss kom en lärare så nu håller jag på att installera en skrivare så vi kan bli klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0