19.08.09

God morgon bloggen!
Idag vaknade jag först vid 5 av att jag frös ihjäl.. det var så läskigt för jag somnade i pyjamas inatt och nu vaknade jag utan pyjamas och fönstret var öppet haha.
Sen vaknade jag vid 6 av att klockan ringde och jag tänkte gå upp men så somnade jag om utan att jag visste om det själv och jag drömde typ att jag var vaken så det vart som en liten chock när jag vaknade på riktigt sen av att jag fick sms! Hade jag inte fått det där smset hade jag nog försovit mig ännu mer!
Jag kom ändå upp 5 i 7 och gjorde mig iordning på en gång, ingen tid att förlora!
jag hann till och med äta en macka innan jag stack iväg till skolan, som tog lite tid också eftersom jag först skulle förbi automaten och ta ut pengar, och automaten funkade såklart inte för att jag hade bråttom, alltid går något snett om man har brått.
Pengarna skulle jag ha till skolan för att få ut nycklar!

Kommentarer
Lina Wahlberg - foto stil vardag

Svar; ahah okey:)

vad gör du?

2009-08-19 @ 09:01:07
URL: http://lina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0