14.08.09

Godmorgon. Har precis ätit frukost nu, rostade mackor med nutella på!
Vaknade för kanske 30 min sen av att jag drömde en jätte hemsk mardröm, så när jag vaknade, jag kände mig helt förstörd, jätte hemsk =(.
Mikaela är ute med Flisan nu och lite senare så ska jag gå med Flisan hem, kul i fin kläder och högklackat? Inte riktigt rätta kläderna för att gå ut med hunden. Men men.
Idag är det rätt så fint väder ute faktiskt, så får se vad jag ska hitta på idag, kanske vara med Vickie, vi pratade lite om det igår då.
Ja juste, tack vickie för att du satt barnvakt hela kvällen igår =)   Vi kom hem vid 12 nån gång men lite senare, och vickie har varit barnvakt när vi var på fashion pack!
 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0