02.08.09

God dag.
Mormor väckte mig halv 2 idag och tyckte att det var dags att gå upp, ja det hade hon kanske rätt i.
Jag gick upp och åt frukost och sen gjorde mig iordning. Sitter här nu och har inget att göra förutom att glo framför datorn, det var fint väder innan jag klädde på mig och tänkte gå ut men nu blåser det upp till oväder verkar det som?
Klockan 6 ska jag, mormor och morfar vara nere hos kusinerna och moster, för "morbror" fyllde år i Lördags, så ska fira honom idag med att dom bjuder på middag och så. ska bli trevlig va!? =D

Ska nog gå ut nu och kolla om det finns några jordgubbar att plocka. mums!

Kommentarer
Linda - ndaiL

gott me gubbar :D

2009-08-02 @ 15:16:04
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0