snart är dansen klar!

Hallå i stugan!
Idag slutade jag klockan 1, då jag gick med matte och hälsade på laura en sväng, Sen gick jag tillbaka till grupprummet och hämtade backe så gick vi på stödlektion till klockan 3. Hon gjorde prov och jag läste på ett prov som jag ska ha veckan efter påsklovet, det är prov i Antiken, fick IG på första provet jag gjorde för länge sen.
Klantig är jag också, jag har två prov imorgon, i branch & produkt kunskap och i Administration, jag tänkte hem och plugga, men vart stressigt efter stöd lektionen för jag skulle hinna med bussen som gick halv 4, + att jag pratade i telefon om annat, så jag glömde helt bort att ta med saker hem så att jag kan plugga, inte det smartaste, jag blir nästan arg på mig själv!!

laura åkte med mig hem iaf med halv 4 bussen, satt hemma hos mig ett tag och sen åkte vi till dansen som började halv 5. Det var hur kul som helst för vi fortsatte en bit på dansen så snart är den helt klar! =D
Det vi la till nu var rätt svårt att lära sig, och det går så himla fort! Det är många steg som ska gå på 8 + 8 takter, men lär man sig från början så går det ju. det var svårt att hänga med i början men nu sitter det och himla kul är det!!
Dansuppvisningen fick vi reda på att den är 9 maj, ungefära en månad kvar, ska bli himla kul att visa upp dansen för hur många som helst, och det kommer nog se riktigt häftigt ut när alla dansar i en grupp, annars på träningen är vi alltid i två grupper för att vi är så himla många! Så nu har jag något att se fram emot. Också att edvard kommer hem imorgon och ska vara hemma heela påsklovet!!
Jag ska även också kanske vara med i en "musikvideo", om det går som det ska vilket jag hoppas, skulle verkligen vara kul att vara med! =D
Nu ska jag nog skutta in i duschen, så vi hörs kanske sen då!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0