farliga korvar

hejsan hoppsan! (kerstin)
Vaknade upp hos edvard idag också, han skulle åka iväg samtidigt som jag gick till skolan så vi gick upp samtidigt.
Hade administration första lektionen och alla skulle redovisa ett arbete vi har gjort, enskilt.
Men jag är inte klar med mitt så skulle redovisa imorgon istället, sista chansen att göra det.
Men imorgon ska jag stå i cafeét med nea, så slipper det imorgon också, stoor lättnad!
Efter skolan gick jag till stöd grejset, och gjorde klart hela antiken häftet, så nu är det bara att plugga på det så ska jag göra antiken provet så fort som möjligt, har även 2 prov till att plugga på, som jag ska göra om 2 veckor, i administration.
Idag hade vi prov i matte, på tal om prov alltså. Känns som att det gick bra men det brukar det göra, och sen visa sig att det inte gick bra alls.. men får se.

Efter skolan åkte jag hem och nea följde med, vi bytte om och sen åkte vi direkt till dansen. Har bestämt placeringar till varenda kotte idag, alla har 3 placeringar så det är lite svårt att hålla reda på vart man ska stå, och när man ska flytta sig.
Jag kommer iaf inte stå längst fram, skönt det!
Nu är jag hemma och ska snart äta också. Har precis varit ute och sopat hela garageuppfarten,(så nu har jag ännu mer ont i ryggen), det var massor med grus. Och soppilen kommer snart så lika bra att få bort allt grus.
Ska snart äta, det blir makaroner och farliga korvar! hahaha.



♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0