(Y)

jaha, här sitter man och hostar ut lungorna snart!
men jag är inte sjuk!
Imorgon SKA jag till skolan, vill faktiskt det, och på lördag SKA jag ha så jävla roligt som jag kan och på söndag SKA jag åka till edvard! =D
och förresten så älskar jag mandarinerna mamma har köpt hem, smp som golfbollar, saftiga, söta & jättegoda!!

Jag behöver inte vakna själv hemma på min födelsedag iaf, för emanuel ville inte följa med på tävlingen.. Lite tråkigt tycket jag, det är ju jätte kul att tävla! men det är klart han är nervös och så är det första gången, det blir lite för mycket för honom, men nästa gång så, när han känner sig redo, då ska jag också följa med och kolla!

Och nu måste jag försöka vakna till lite, haha har somnat till typ tre gånger nu, och hade en jätte konstig dröm också..
;; Jag ringde edvard och ville träffa honom ne då svarade Johan och sa nånting med en ny svart moppe, och att han var på väg hemifrån, så jag gick till skolan och då är han på parkeringen och ser ut som han brukar och sen swoff så satt han på en svart skitsnygg HD, hade orange tröja, gul-orange mössa, som matchade med ett par svart-oranga adidas skor, så sa jag till han att han ser orange ut men han fattade inte va jag menade, sen kommer jag inte ihåg mer...
haha lite mysko dröm.


Kommer snart nysa ut hjärnan också känns det som, har nysit hela dagen.
Nu fick jag låna mikaelas USB-minne också så kan föra över filmen och massor med musik till min dator nu. (Y)

Ska fortsätta äta mandarin, hosta ut lungorna & nya ut hjärnan nu, sen ska jag duscha och sen kolla film!
Kanske äta mer mandariner?  =D<3

HAHA söt edvard  x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0