dreamgirl ;)

hejsan
vaknade vid 1 idag, jätteskönt att sova ut för en gåns skull.
sen fick jag stressa upp för vi skulle hinna till stan, hann va där i en timma men hann köpa en vit jacka, bild kommer sen), jag vart jättekär i den iaf! så köpte vi lite julklappar, en jättefin till morfar, och så köpte jag en sak till edvard också, ska köpa en grej till också =D, tror han kommer bli glad för den, hoppas iaf.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, kan vara skönt det med ibland.
Bara kolla film och ha det mysigt, jag skulle kolla på film igår kväll men kom tydligen intte så långt haha. jag skulle logga ut från msn och sätta på filmen, hade hämtat chips och hällt upp ett glas cola, så vaknade jag imorse vid 9 av att cgipsskålen och colan stod orörda och datorn men msn uppe, hann inte ens logga ut förrän jag somna, haha lite skumt.
Och en jätte skum dröm också, fattade ingenting;
*Jag hade fått tandställning, och för att få den att fungera så skulle jag springa med den i marken, som när man puttar en barnvarg, fast tandställningen som ut som en blandning av en potta och en stjärtlapp, och jag sprang och sprang och sprang och sprang, och sen mötte jag en på cykel som var på väg och tränade, så sa han till mig; de va bra att du springer. Och jag sa ; ja, vart ska du då? då sa han; jag ska träna, och så hoppade han av cykeln och vände på den och börjde cykla baklänges, och vinkade hejdå...
sen helt plötsligt var det två andra tjejer bakom mig som också sprang som galningar med en tandställning, sen kommer jag inte ihåg mer, haha.
Men när jag vaknade så hade jag jätteont i ryggen, har jätte ont i nacken nu, det är säkert efter "träningspasset" med tandställningen hahaha. låg säkert och sprang i sängen helt dubbelvikt... det va extra jobbigt eftersom att det var jättemycket snö också, haha.

Det är sjukt vad knäppa drömmar man kan ha ibland alltså!
Nu ska jag äta, kommer sen tillbaka
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0