trött

God kväll
nu har jag gjort 3 kapitel, orkar verkligen inte mer!

medans jag läste så gjorde jag köttfärs till taco, ujuj vad gott det var med tacos!
Sitter här och spelar och lyssnar på musik och kollar runt. är så himla trött, har nickat till jätte mycket haha. och varje gång jag tänker för mig själv att jag ska vakna till så 'drömmer' jag att en klocka slår mig i huvudet, as skumt haha.

Jackan var fin förresten men är inte säker på om jag vill ha den, kände mig jätte tjock i den, haha och vet inte om jag gillar att dragkedjan är på sidan... men ska med syrran till stan imorgon och så kanske jag hittar en annan jacka. hoppas de! vill ha en jag tycker om det här året!  jag blev jätte sugen på att köpa skor också, så får kolla lite ;)


Det var nån Simon Larsson som kommenterade den 22 november, vem är du?
och vart ligger det?

Ska ut och röka nu, abstinens!!! 
sen kolla på tv, kommer antagligen tillbaka senare
<3


Kommentarer
Neaa ^^

carro ha finally lärt sig vad abstinens betyder! ;D GRATTIS !

2008-11-27 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0