sjuk av att vara i skolan?

Nu har vi haft datorkunskap, hann göra 4 övningar, och nu har vi engelska, men vart? haha
Vi sitter kvar i grupprummet tills nån kommer istället, lika bra.
Jag är jättehungrig nu, hinner inte gå ner och äta, så får va hungrig ett tag till, jag fattar inte hur jag kommer orka med den här dagen, efter lunch har vi tre timmar turism, kommer faila på provet!

Vi sitter nu och funderar på om vi ska panta alla burkar, våran fina samling, så har vi kanske råd med en pizza. skulle vara jättegott!

Jag hatar förresten att sitta i grupprummet, det är så jävla kallt så det är inte sant, även om man sitter med jacka och tofflor på sig så fryser man, man ska väl inte behöva frysa i skolan heller? Funderar på att samla in en namnlista, klaga lite grann.. men nej, nu kom precis backe tillbaka från elevrådet, och dom hade pratat om att det är så kallt, så får hoppas att dom gör nånting åt det!!! snarast dårå!

Ska på engelska nu
ha´t bra så länge
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0