i'm fine, okey?

morrn
har precic gjort iordning mig klart så fick en  stund över att sitta här innan bussen går 10:54
egentligen skulle jag ta den 7.59 för vi börjar 8 men imorse när klockan ringde så orkade jag inte kliva upp.. jag låg vaken men ville och orkade inte, har knappt sovit nånting inatt heller. Men så gick upp vid 7.40 och orkade inte stressa heller...

Igår så började jag hosta för jag drack nån iskall dryck, så jag trodde jag hade ont i lunngorna / halsen för att de va för kallt, men så vakna jag med as ont i halsen, de är great! Kul att bli sjuk nu när jag fyller år på lördag ;D
Nu ska jag ut och röka sen börja gå till bussen... är lite seg på gå

skriver mer sen
hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0