ett... sista dagen nu! ='(

Hejsan,
vaknade för ungefär en timme sen med edvard vid min sida, går inte att beskriva hur bra det känns att vakna upp brevid den man älskar! så otroligt mysigt också.
Vi åt iaf frukost och sen sa jag hejdå till mormor&morfar och moster, tårtan igår blev jättegod ! bara för att jag har bakat den hehe.
jag tror nog jag har hittat mitt blivande yrke, att baka tårtor, dom blir fina + att alla tycker att dom är super goda, så varför inte satsa på det?!

Nu har edvard åkt hem och ska fixa en massa, men ska till honom sen och sova där =D
Snart ska jag och mamma åka och klippa oss, det behövs för mitt hår är hur slitet som helst, men ändå har jag fått den frisyren jag vill ha och vill inte klippa mig på grund av det, men det är väl lika bra att få det gjort...

Sen blir det nog att åka hem och städa undan lite och duscha, göra sig iordning och sen åka vidare till älskling!
sista dagen men han nu ju.. har inte fattar att det är sant än, men imorgon händer det, jag kommer sakna dig jätte mycket, och du måste fixa det här jag vet att du kan det!
JAG ÄLSKAR DIG! <3

nu ska jag klä på mig,
fortsätt läsa !
hejsvejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0