Djursex?

Nej usch, nu blir jag förbannad!  eller irriterad kanske är det rätta ordet.
är det rätt att ena dagen säga att man gör vad som helst för en och verkligen ber på 'bara' knän om att få en chans till, och man träffas på kvällen och bara snackar shit liksom... Och sen dagen efter ringer hon och vill träffa honom och bara ha sällskap, han har såklart sin kompis med sig och beter som ett SVIN! lyssnar inte på henne ett dugg, ignorerar de hon gör, gör sig till och ska verka rolig för sin kompis, och behandlar därmed henne som om hon vore trash?!
dålig stil, du vet att jag hatar när du är sån, och ändå fortsätter du, vafan är det för fel?

Men jaa, på tal om annat så sitter jag hos syrran och vi kollar på tv, så kom det reklam om insider nästa vecka, om folk som har sex med djur, nån som hade haft det med en höna????!!!!
HUR FAAAN kan man vara så förbaskat dum och ens få för sig att göra något sånt HEMSKT, ÄCKLIGT!
Djur är värdefulla, dom gör något som vi inte kan, så varför utsätta dom för sex av en människa som inte får nånting annat?  blir så sur, vissa människor,,,,  ja, undra om dom ens ÄR människor, isf något stort, stort fel i huvudet!
kanske inget alls t.o.m!  hoppas att dom som gör sånt blir utsatta för nåt liknande! det är hemskt!!
låt djuren leva i fred! sköt om dom som om vore era barn! 
Om min hund blev utsatt för något sånt, skulle jag personligen leta upp den personen och .. jag vete fan vad jag skulle göra, se till så han LIDER ordentligt iaf!!!

MEN, nu ska jag borsta tänderna och kissa!, kissar snart på mig hehe, och sen lägga mig i sängen brevid syrran och sova! =D

GodNatt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0