Britney spears musik spökar

Just nu sitter jag på mitt rum, alla som är hemma ligger och sussar, t.o.m hunden,
ändå när jag sitter här i min säng och kollar runt så hör jag britney spears musik spelas
utanför dörren, en låt som jag inte ens har hört förut, aldrig, tror inte att den finns heller..

Har vart utanför och kollat 3 ggr nu, men så fort jag öppnar dörren och lyssnar så hör jag inget längre..
sen går jag in i mitt rum igen, stänger dörren, sätter mig i sängen och lyssnar, då hör jag igen!
det är nåt som är lite mysko här känner jag, haha

får ta och sätta på riktig musik som existerar ist och sova, får ju inte försova mig imorgon , ska ta tåget
från kumla till örebro till den där "SKRIK" konserten, inte taggad neej!
efter konserten blir det att åka till askersund och intervjua butikerna, så vi får arbetet vi lag ner så mycket
tid på klart nån gång!

Nu ska jag tvätta av sminket, borsta tänderna och kissa, sen tillbaka till sängen och sova!
ska även försöka lista ut varifrån musiken kommer!


Godnatt gott folk
(som inte läser min blogg)

En lite... kan man säga konstig bild :D

Kommentarer
Eliiin

scary med musiken höhö, ghost busters xD

2008-11-05 @ 00:08:29
Jessie

Haha den kom säkert utifrån ;)

2008-11-05 @ 12:28:26
URL: http://letmeplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0