Varför lovar du sånt du inte kan hålla?

Jag förstår inte, du har sagt att vi har lagt allt som har hänt bakom oss, och att du inte ska dra upp det igen, ändå så påminner du mig om det varje gång vi pratar typ. hur tror du att det känns egentligen?
Sen när du hör att jag börjar bli ledsen och säger att jag måste lägga på, för liksom varför ska du höra mig gråta?
Jo då säger du; nej du måste inte lägga på, om du ska gråta får du göra det i telefon..
Vadå, njuter du av att höra mig gråta, tycker du om att ha gjort mig ledsen (igen) ??
Så sitter du och 'förklarar' för mig vad jag har gjort för fel, va som är fel på mig, och hur mkt jag sviker dig...
Är jag verkligen så dålig på alla möjliga sätt, börjar faktiskt tro de,
Sen när jag vill träffa mina KOMPISAR, så säger du att du inte vill att jag träffar en av dom för att DU inte tycker om den personen, så ska jag skita i mina kompisar bara för att du inte tycker om dom? är det så du vill ha det?
Bara för att du är inlåst och inte kan träffa dina, så behöver du inte bli sur för att jag träffar mina, det som hände hände, och det var länge sen nu... Du vet att jag har stor ångest för det som hände då och ändå ska du kasta allt tillbaka på mig, om och om igen?!
liksom, enough is enough! det räcker nu, jag pallar inte mer skit! jag pallar inte att bråka mer!

Du trycker ner mig så jäkla mycket, jag mår dåligt fattar du inte det. Du kanske tycker det är jättekul när du har övertaget och trycker ner mig så som du gör, få känna att du är "störst"  kanske är viktigt för dig, inte vet jag, och du vägrar att berätta vad det är för fel också? varför du är som du är och varför du gör som du gör? du har kunnat berätta för mig i över 1 år, ändå har du inte sagt ett skit! Jag är trött på att vänta, du säger att det finns en förklaring till varför du är sån här, men för fan förklara då, jag har inget stort tålamod, och att  få ta all skit från dig hela tiden tar knäcken på mig, jag orkar inte mer !!
Ja visst, om jag åker till *** ikväll så får jag ta konsekvenserna, och va ska du göra? du ville prata med mig face to face, well go ahead! you have nothing to lose...

Jag älskar dig det vet du men ORKAR FAN INTE MER!!  Jag känner mig dålig, värdelös, är inte värd nånting, det enda jag gör är att svika dig och "slänga iväg dig" som du säger, men om jag verkligen gör så mycket fel hela tiden, varför har du kvar mig?
Är du rädd för att du inte kan få nån som är bättre än mig? Nån som är starkare än mig som du inte kan trycka ner?

Jag är den jag är, tydligen en stor skit, men älska mig eller älska mig inte?
Pallar inte ta det här längre!   ='((


Kommentarer
Anonym

kämpa gumman, finns här för dig, han är en idiot okej ? ring om du vill <3 älskar dig

2008-12-06 @ 23:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0