ett till polisförhör

polisen ringde mamma idag när jag var i skolan och sa att jag skulle komma på förhör den 29onde... alltid lika kul,, noot!!

Det är angående en sak som hände för rätt så länge sen vid en pizzeria.. kallas ofredande, läskigt och obehaligt var det!
behöver ju inte skriva allting här... började jag tänka på en till sak, lite ironiskt, men som jag inte heller kan skriva här. kan bli misstolkning av nåt slag.
Snart är det nyår också, och jag har ingenting att ha på mig!
kommer inte ha pengar att köpa heller, eftersom att de jag får i julklapp kommer det mesta/allt gå åt till min hårförlägning, och sen måste jag ha pengar att köpa dricka till nyår också, det är ju faktiskt viktigare än nåt supersnyggt.
men känns ju kul och bättre om man har nånting nytt, fräscht och snyggt på nyårsafton, hallå!

Får se om jag kanske kan tigga till mig av mammsen hehe :)
nu ska jag tydligen åka och köpa goooddiisss med syrran, sen måste jag duscha också.
sen lägga mig och sova vad skönt de ska bli.
haha längtar att få lägga mig i en nybäddad säng :)

och stolt är jag, har hållt ren i mitt rum hela dagen idag! =O
i vanliga fall brukar det ligga kläder på golvet och saker i hela sängen, men så blir det väl imorn, nej faktiskt inte, för då blir det typ av storstädning inför lilla julafton på fredag!
ska åka till maxi nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0