sliten

Sitter nui hos syster Mikaela, kom precis hit.
Efter jag hade lämnat emanuel på kalaset förut så satte jag på en film i väntan på att älsklingen skulle komma!
Kollade på Raise your voice, den är sjukt bra, och sorglig. Så jag fällde några tårar där jag satt i soffan!
Vid halv 3 kom älskling, vi kollade klart på filmen och sen tog vi en promenad med Flisan och som vanligt var hon hur busig som heelst!

Edvard åkte hem och skulle städa för ett tag sen och jag cyklade och hämtade emanuel halv 5, sen följde jag som sagt med Mikaela hem.
Ska bara vara här ett tag och sen ska jag ta moppen och åka vidare till älskling och vara med hohon tills han åker tillbaka till flen ikväll kl, 20.05..

På tal om annat så är jag hur seg som helst idag, ändå så har jag inte festat den här helgen, var ju till och med nykter på valborg, tror inte jag har nämt det är, men jag var helt nykter med elin hela kvällen, hjälpte soc och polisen att ta fast föör fulla ungdomar, så vi fick skjuts hem av världens underbaraste Anna och Sofie, som jobbar med narkotika och ungdomar. =)

En liten bild på mig nu, och som jag sa så är jag riktigt sliten och trött! och har inte orkat fixa mig lite ens en gång =P


♦♦♦

Kommentarer
systeryster

sen när blev edvard hohon :S är det en blandras mellan honom och henne eller :P

2009-05-03 @ 17:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0