jävla massa pluggande!

go kväll!

Sitter hemma hos min pojk och ska/skulle plugga. och han skulle vara så gullig och snäll och hålla mig sällskap, tills han somna för typ en halvtimma sen!

jag har pluggat en del faktiskt men sen skrev syster min att jag skulle fixa hennes design på sin blogg om jag hade lust, och klart jag hade lust, OCh en paus efter att ha pluggat en kvart!
Jag ska nog väcka honom snart, så jag får lite sällskap, annars får jag väl kolla på en film eller något tills jag också somnar, är svin trött jag också!

Läs SYRRANS BLOGG!

hej


Kommentarer
din syster

Och hur hade du tänkt att folk ska kunna läsa min blogg när du inte ens länkat till dig... och jag vet vad du har gjort nu, jag ska nog byta lösen :P

2011-01-13 @ 08:04:43
URL: http://mikkiz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0