varför är alla så tråkiga?!

Nu har jag ringt ALLA nummer... Tre av alla ska ringa upp om ett tag när dom har pratat med butikschefen men dom trodde inte att det skulle gå att ta emot praktikanter.. Annars så har alla sagt nej tyvär, vi har fullt, vi tar bara emot en längre tid, testa efter jul, nej vi måste tyvär säga nej, och ni förstår nog resten. Så tråkigt.
Jag tycker att någon borde ta emot faktsikt. Tråkiga människor som tackar nej till att ha mig och Nea i deras butik, vem vill inte ha oss egentligen haha. Nej skojade.

Men får väl fortsätta nästa vecka för idag tänker jag inte ringa mer, alla säger bara nej ändå!


Kommentarer
PETRA

Rätt drygt var det, men det ger fina pengar :)

2009-09-25 @ 15:30:46
URL: http://petralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0