träningsvärk dot com

Idag efter skolan som slutade ett åkte jag Nea, Backe och Jeaff in till stan. Alla förutom Nea skulle göra hårförlägning, jag behövde dock inte köpa eftersom att jag har håret sen förut =)
Jag gjorde även flätor på ena sidan som jag har velat haft huuur länge som helst!! Och fint är det!! Hon flätade in svart också så det är lite svart och senare ska jag färga underhåret svart också, längtar till det ^^

Efter stan så tog jag och Nea tåget till hallsberg, till dansen. Vi gjorde inget nytt idag men däremot så började vi med styrketräning, så nu kommer jag gnälla om det säkert varje torsdag haha! Det var jätte jobbigt och jag är 100 på att jag kommer ha träningsvärk imorgon haha =P
Nu så ska jag städa och sen äta,

Kommentarer
Anonym

tja! godmorgon. allt bra:D?

2009-09-11 @ 08:09:32
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0