sliten

wehoo vad trött och seg jag är nu alltså!
Efter stan så drog vi till dansen på en gång, fick gå en bit från tåget, jobbigt. I spöregnet också. Och jag som hade tofflor på mig bara för fick ont i fötterna av nya skorna, så mina strumpor hänger nu på tork =D
Dansen var skiiit roligt ju, har verkligen längtat efter det här alltså!! Vi började med en ny koreografi på en gång, svårare än förra gången märkte jag direkt men SÅ KUL!! =D AAH.
Efter dansen så fick jag och Laura skjuts till station av Neas pappus. Fick vänta på tåget i en kvart innan det kom och sen gick jag hem i ännu mera regn, fy! När jag kom hem så var det full fart med städning här så jag tog tag i att skura hela lägenheten och passade på att städa mitt rum ordentligt, vilket jag inte har gjort på ett tag.

Sen var det mat, kycklig och ris med currysås, yummi. och nu har jag slått mig ner här hur död som helst. Kommer antagligen att ha träningsvärk imorgon efter idag haha.
Och mina fötter gör lite ont fortfarande, men tro det eller ej, dom åker på imorgon också! =D


Kommentarer
sophia

Ja, men cheerleading är jävligt skoj, har kört seriöst i typ fem år. Slutade nu för jag behöver lite tid till annat just nu, men kanske kör igång med det igen sen vi får se:) vart gick du då då?

Ska se om vi har det här i borås då så får jag testa :D

2009-09-03 @ 20:26:56
URL: http://ensophiasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0