sista inlägget

för idag alltså!
Har inte kollat One tree hill eller duschat än haha. Jag fastnade istället framför tvn med mamma och Alexandra, kollade på hells kitchen och så gjorde vi lite popcorn. Och klantskalle som jag är (jag är faktiskt dotter till min moder, så det förklarar saken!) så skulle jag göra min vanliga sk "choklad dipp" till popcornen, så jag satte in en liten plastskår i micron, precis som jag alltid gör. Men så efter ett tag när jag håller på med annat, så kommer jag på efter ett bra tag att jag hade ställt in skålen med smör i micron, och det tog ett bra tag innan jag kom på det. Så tog jag ut skålen och det kokade till och med haha. Hela tallriken inne i micron var helt smörig och kletigt, så ställde jag skålen på diskhon så det skulle svalna lite. Och så när jag lyfter på skålen blev det lika smörigt där, så jag tänkte att det hade kokat över så mycket så att det hade runnit ut en massa, under skålen då. Så jag tar och torkar av skålen men då lyfter jag upp den också, skålen alltså, och så ser jag att det kommer stora droppar smält smör från mitten av skålen, så häller jag ut smöret och ser tre hål i mitten av skålen HAHAHA. En skål mindre då..

Men det blev bra efter ett tag ändå!

Nu har jag gjort mig iordning och ska kolla på one tree hill faktiskt, duscha gör jag imorgon bitti istället, håret blir faktsikt mycket bättre då =D

KRAM och god natt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0