övernattning!

BTW, Igår kväll så var jag hos Vickie och sen följde hon med mig hem och vi tog ut Flisan på natt kiss. Sen gick vi till maxi för Vickie skulle ha hundmat till lille Melvin och så köpte hon lite lösgodis =)
Så gick vi tillbaka hem och satte oss i vardagsrummet med godisskålen och kollade på filmen som var på 4an, krimminalaren och havet - den du inte ser, tror jag att det hette. Den var svensk/tysk/norsk så det var dubbat allt till svenska. Men det jag inte fattar.. att hur kan tyskar och svenskar göra en film tillsammans och prata med varandra? För när dom spelar in så snackar ju tyskarna tyska och svenskarna svenska.. så hur ska dom kunna förstå vad den andra säger? Det verkade lite konstigt. Om dom inte kan svenska/tyska förståss..
Men när filmen var slut så satte vi på någon annan som jag inte kommer på vad de heter, men det var med Leonardo DiCaprio iaf. Låg i sängen och kollade på den och så somnade Vickie, och jag också så tvn var på hela natten =P

Jaja, jag har iaf precis duschat efter promenaden och klätt på mig och så. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra om inte sitta här och slappa.. Vi börjar ju skolan 2 idag med en lektion bara. Jag skulle hellre vilja börja typ 9 och sluta vid 10, för då har man ju hela dagen på sig att göra nånting. För nu kan jag inte åka iväg och göra något, för då kommer jag antagligen komma försent, så lika bra att vara hemma.
VAD SKA DU GÖRA IDAG DÅ? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0