mys med söndagsfilm!

Nu har jag och Emanuel varit ute med Flisan i ca 45 minuter, så någon nattkiss sen behöver hon inte. Egentligen så ska emanuel lägga sig och typ höra saga halv 8 men idag fick bli ett undantag och han fick följa med mig ut =)
Vi gick runt en tennisplan där vi hittade 5 stycken tennisbollar, alltid bra att ha till Flisan. Perfekt ställe att gå om man har en hund som gillar bollar =D (haha, ta det inte på fel sätt!!)

Edvard skrev precis också att jag ska komma hem till han så jag ska snart dit när han säger till och så ska vi kolla på antingen söndagsfilmen på trean om det är något att se, annars väljer vi någon annan film att se. När den är slut så ska jag åka hem!
Har sov morgon till 11 imorgon så ska sova ut lite!
Hej svejs på er.

(kan inte lägga in några bilder jag har tagit för hittar inte USB sladden haha, illa va)

Kommentarer
niklas

klart du får fråga det ;)

det var först så att när jag vägde 83.5 kg så var jag överviktigt, om du kollat in på kategorin bilder på min blogg så förstår du varför jag ville gå ner i vikt ;) och nu fortsätter jag gå ner endast för att det är min mål att nå just 67 kg. det har det vart ända sen mars månad iår :)

Hoppas du fick svar på min fråga ;)

2009-09-06 @ 23:32:21
URL: http://niklasvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0