lång promenad

Har precis kommit in efter en långis med Flisan, vi var ute i drygt en timme.
Nu äter hon för fullt (på tiden, hon vägrade äta ett tag förut) och det är bra. Jag har fortfarande inte ätit någonting utan jag låg i badet huuur länge som helst istället, det var underbart. Jag brukar inte bada så ofta men när jag väl badar så ska jag BADA, LÄNGE!

Men ska kanske laga iordning någonting att äta, kan vara bra faktiskt.
Hur ser eran lördag ut?

Är det bara jag som tycker att det känns som söndag idag?

Kommentarer
jennytuvesson

vist kan vi göra de , vore jätte kul :D

lägger till dig nu på engång!

2009-09-26 @ 19:11:34
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/
Anonym

svar:själva ingreppet känns inte något eftersom dom sprutar in bedövning men dom två första dagarna hade jag väldigt ont när bedövningen hade släppt. armen var jätte öm och det värkte.

2009-09-26 @ 19:12:30
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0